بج سینه بستنی ملبا
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

آب میوه بستنی ملبا فروشنده انواع آب میوه و بستنی در مدل‌ها و طعم‌های متنوع می‌باشد.بج فلزی بستنی ملبا با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است.بستنی به عنوان یک خوردنی محبوب، طرفداران زیادی دارد. کارخانه بستنی ملبا نیز با استفاده از بج سینه اختصاصی، نام تجاری خود را به رخ کشیده استساخت بج سینه شرکت ملبا با دقت و ظرافت بالایی انجام شده است. شرکت تولیدی بج نشانه ساز این نشان سینه را به صورت رنگی و برشکاری دور به زیبایی طراحی کرده است.

ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند از بج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.





:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: